|
|
Propulsia
OZN Alexandru
Musat In
vara anului 1947 apare in mass media o stire a oficialitatilor militare
americane ca in zona Roswell a fost descoperita epava unei nave ce nu parea sa
apartina tehnologiei umane. Adevar, eroare, speranta sau dezinformare. In jurul
acestor atribute s-a dezvoltat un mit mass-media denumit OZN, prescurtarea
pentru Obiect Zburator Neidentificat. Miza
uriasa a posibilitatii unui contact cu o alta civilizatie a divizat inca o data,
ca de atitea ori pina atunci, umanitatea. Interesele meschine au aparut si de o
parte si de cealalta. La
nivel oficial (politic), stirea a fost a doua zi dezmintita. Cu puterea pe care
o da interesul national in societatea americana, oligarhia politico-militara a
acelor vremuri a decis: nu este cazul ca societatea umana in ansamblul ei sa fie
constienta de faptul ca nu este singura in univers si poate nici macar Terra nu
este proprietate exlusiv umana. De
fiecare data cind informatii referitoare la noi incidente OZN au ajuns pe prima
pagina in ziare, la scurt timp au aparut si dezmintirile. Cind
acestea nu au mai fost eficiente, s-a trecut la intoxicarea informationala a
celor ce si-au facut din OZN un obiect de studiu. Date contorsionate care,
continind evidente aberatii, dar si adevaruri probate sau partial confirmate
ulterior, au facut studiul OZN mai mult o ancheta de tip Sherlock Holmes decit o
activitate stiintifica. Compromiterea
publica a martorilor alaturi de presiuni psihologice, amenintari clare sau
voalate, accidente bizare ale celor ce investigau fenomenul OZN, ne-au adus in
situatia actuala cind, dupa mai bine de o jumatate de secol, societatea umana nu
are inca sentimentul clar ca alaturi de noi se dezvolta si isi fac simtita
prezenta multe alte civilizatii… Dovezi
fizice in relatarile OZN Pe
linga insolitul reprezentat de intilnirile OZN, martorii acestor evenimente
relateaza de multe ori fenomene fizice care insotesc aceste aparitii. Analizind
cu atentie descrierile martorilor, vom incerca in cele ce urmeaza sa construim
un portret robot din punct de vedere fizic al artefactelor sau entitatilor
responsabile de aceste manifestari. Fenomenele care sint cel mai adesea
remarcate, pot fi grupate in :
Sa
urmarim, plecind de la aceasta clasificare, diverse relatari. Fenomene radiative luminoase In
cartea lui J. A. Hynek “Experienta OZN ”, intilnim un raport al vasului
“USS Supply” facut in martie 1904: “De
culoare rosie stralucitoare, ele (luminile) au aparut dedesubtul norilor. In
timp ce se apropiau de vas, pareau sa urce ajungind deasupra norilor, pareau ca
se indeparteaza in linie dreapta de Pamint. Cea mai mare avea o suprafata
aparenta de aproape sase sori. Avea forma unui ou cu capatul mai mare in fata. A
doua era cam de doua ori cit Soarele si a treie era cam de marimea Soarelui.
Apropierea si apoi indepartarea lor de suprafata solului s-a efectuat intr-un
mod foarte curios. Este de asemeni sigur ca ele au coborit sub nori si apoi s-au
inaltat, in loc sa-si continue drumul catre sud-est. Luminile au fost vizibile
timp de peste doua minute si au fost atent observate de trei persoane ale caror
relatari concorda in privinta amanuntelor. ” In
aceeasi carte gasim relatarea unui astronom facuta in 1965: “Observatia
a avut loc chiar dupa apusul soarelui, cerul senin fiind inca fara stele…
Observatorul insotit de sotia sa, o prietena a acesteia si doi copii, calatoreau
spre est cu 30 de mile pe ora. Ei au observat un obiect argintiu in forma de
disc, indreptindu-se incet catre sud. Baza obiectului avea un cerc de lumini
albe-albastrui, care dadeau impresia ca obiectul se roteste. Obiectul inscria un
unghi de 2-3 grade si avea deasupra o lumina alba. ” Frank
Edwards in cartea sa “Farfuriile zburatoare - o chestiune serioasa”
aminteste citeva observatii edificatoare relativ la efectele luminoase ce
insotesc aceste aparitii in evolutia lor: “Intorcindu-se
spre a vorbi copiilor, el vazu un OZN apropiindu-se, zburind la o foarte mica
altitudine; avea forma unui disc biconvex si in imprejurul sau un sir de mici
lumini care se aprindeau si se stingeau cu intermitenta…Impreuna cu multe alte
persoane care se aflau in acel loc si in acelasi timp, prietenii mei vazura
acest obiect planind pe deasupra capetelor lor la o inaltime de circa treizeci
de metri, fara nici un zgomot, cu exceptia unui zumzet care se atenua pe masura
ce obiectul se indeparta. ” Aceasta
relatare apartine unor prieteni ai autorului si este datata august 1965. O
declaratie facuta de un pilot al companiei Trans-Australia Airlines, J. W.
Tilse, ce se afla in muntii Eton, Australia, la 24 Mai 1965 aduce noi si
concludente elemente ale fenomenelor luminoase ce insotesc OZN-urile: “Aceasta
nava ciudata se afla la circa trei sute de metri de veranda hotelului, cind am
vazut-o prima oara miscindu-se razant pe deasupra copacilor. Sub o platforma
circulara, ea avea un sir de vreo douazeci sau treizeci de faruri…Se parea ca
obiectul cauta un loc ca sa aterizeze. Luminile farurilor sale erau de un galben
sau portocaliu stralucitor, proiectate in jos, iar in timp ce-l priveam,
obiectul s-a asezat lin in virful crestei. De indata ce-a facut-o, luminile i se
micsorara, insa intensitatea acestora era inca atit de mare incit n-am putea
spune daca obiectul atinsese intr-adevar solul sau de fapt plana la vreun metru
distanta de pamint. ” O
ultima relatare din cartea lui Frank Edwards, pe care o vom include la acest
capitol, apartine lui Ed Robinson facuta in 1958, pe cind se afla, ca sef de
tren, in exercitiul functiunii: “Erau
patru obiecte mari, in forma de disc, cu un diametru de circa 12 m. Straluceau
ca ceva alb-fluorescent, inconjurate de o lumina difuza…Cu cit zburau mai
repede, cu atit straluceau mai tare…In timp ce isi micsorau viteza, culoarea
obiectelor se modifica de la albul fluorescent stralucitor, la galben-portocaliu
sters cind viteza lor devenea minima. ” Printre
autorii romani de lucrari ce au incercat sa elucideze misterul OZN, Florin
Gheorghita este un veteran.. In volumul “Temponautii galactici“ el aminteste
urmatoarea observatie facuta de decanul Universitatii din Lima, dl. Calderon
care se afla pe 2 februarie 1968 intr-un avion al companiei ”Faucett Peruvian
Airlines”: A
fost pentru mine un soc total. Obiectul era complet strain de tot ceea ce eu
cunosteam. Maniabilitatea si viteza sa erau de necrezut. Cind el a zburat
paralel cu noi, emitea lumini albe. Cind urca sau cobora, culorile treceau spre
albastru, rosu si portocaliu… Un
alt roman angajat in admirabila stradanie intelectuala ce o reprezinta studiul
OZN, este Calin Turcu. In lucrarea “Raportul UMMO” apare relatarea
francezului Jean Allary facuta pe 3 octombrie 1954 in timp ce se deplasa intre
Montmoreau si Ville-bois-Lavelette. Parea
ca aluneca pe sol, i se observau niste puncte stralucitoare pe suprafata si s-a
iluminat complet cind a decolat. Departe
de a epuiza multitudinea de semnalari OZN care amintesc de efectele luminoase ce
insotesc aceste manifestari, intrerupem aici relatarile cu acest subiect pentru
a trece la urmatorul capitol. Fenomene radiative termice si de tip microunde Incepem
acest capitol cu relatarea prezentata de un alt veteran al ozenologiei romanesti
Ion Hobana in cartea scrisa impreuna cu Julien Wevebergh ‘OZN o sfidare pentru
ratiunea umana’… Anchetatorii au constatat ca ierburile erau arse
pe o suprafata avind forma a doua inele…Radacinile fusesera distruse pina la
7-10 cm adincime, iar iarba parea sa fi fost supusa in citeva puncte, unei
temperaturi de peste 1000 de grade… Analizele
spectroscopice ale bucatilor de carton consumate la plecarea aparatului au
aratat ca nici o particula straina nu intrase in contact cu ele; era vorba deci
de radiatie si nu de esapament de gaze si de flacari.. Din
aceeasi carte va supunem atentiei si urmatoarea relatare: Arsura era uniforma, de-a lungul tulpinei, si nu
se datora in mod evident, actiunii caldurii…. Arsurile aminteau de cele
provocate de radiatii. Este si opinia unui eminent specialist in
horticultura…:Manuka din cerc era radioactiva si fusese arsa instantaneu,
dinspre interior spre exterior. Fiecare picatura de suc din plante se evaporase
instantaneu;erau complet uscate si casante. Energia primita transformase maduva
in carbune, fara ca partea exterioara sa poarte vreo urma de arsura. Aceste
efecte pot fi puse doar pe seama unui flux puternic de microunde ce a insotit
fenomenul OZN. Perturbatii ale radioactivitatii naturale a mediului Ion
Hobana si Julien Weverbergh au in cartea lor ‘OZN o sfidare…’si urmatoarea
descriere data unor evenimente de tip OZN care evidentiaza un alt tip de
perturbatie ce se manifesta in radioactivitatea naturala a mediului si care
insoteste aceste fenomene: In toamna lui 1949, ei constatasera o crestere
brusca a radiatiei naturale, in momentul trecerii a trei OZN-uri. Fenomenul s-a
repetat dupa trei saptamini… De
patru ori, in decembrie 1950, ianuarie si februarie 1951, contoarele Geiger au
semnalat, in momentul aparitiei OZN-urilor, o crestere de aproximativ 100 de ori
a radiatiei. Perturbatii magnetice Ne
intoarcem acum la cartea lui Frank Edwards: Din momentul in care obiectul a ajuns cel mai
aproape de vapor, busolele magnetice de pe Punta Medanos au fost cu totul
dereglate, nemaiputind fi folosite pentru scopuri de navigatie. Efectul era
resimtit de la circa un kilometru si jumatate de obiectul misterios. De indata
ce OZN-ul s-a indepartat, busolele au revenit la normal. Un
alt pasaj din aceeasi carte ne supune atentiei un alt eveniment: De la baza din insulele Orkney de Sud ne-a
parvenit un mesaj de o deosebita importanta; in timpul trecerii ciudatului
obiect pe deasupra bazei, doua variometre care erau in perfecta stare de
functionare au marcat bruste si puternice perturbatii ale cimpului magnetic,
care au fost inregistrate pe banda. Alan
Hynek in ‘Experienta OZN’ ne ofera urmatoarele informatii: Conform raportului, o nava ciudata, metalica, de
forma unui titirez, inalta cam de 5 picioare, a aterizat pe un drum cam la 300
de picioare de doua taranci in virsta. Indata ce a aterizat, s-a auzit un huruit
asurzitor provenind de la un indicator rutier de metal situat la 15-20 de
picioare de locul aterizarii. Indicatorul incepuse sa vibreze violent…Ofiterii
politiei locale…impreuna cu investigatorul, au plasat, conform raportului, o
busola linga cele doua indicatoare care vibrasera si au constatat o deviatie de
circa 15 grade. De-a
dreptul socanta prin remarcabila, sa-i spunem, intuitie, este precizarea facuta
de Charles Berlitz in best-seller-ul sau Triunghiul Bermudelor:
…de fiecare data cind intilnim o materializare
sau o dematerializare de neconceput(pentru noi) ca in cazul fenomenului OZN, ele
par insotite de perturbatii magnetice puternice… …aceste
aparate interdimensionale pot sa fie cu totul invizibile pentru noi, in timp ce
prezenta lor in atmosfera este resimtita pe plan magnetic. Anomalii
gravitationale Revenim
la lucrarea de referinta a lui Frank Edwards ‘Farfuriile zburatoare, o
chestiune serioasa’ pentru a va prezenta alte efecte deosebite sesizate de
martorii unor evenimente OZN: Pe fotografia …pe care Helfin a facut-o pe cind
obiectul era cel mai aproape, se poate remarca usor o pata circulara, exact
dedesubtul obiectului, mai luminoasa decit zona invecinata. Aceasta este bine
delimitata si foarte vizibila, chiar sub obiect si nicaieri in alta parte. Marind
fotografia, ea pare a fi un amestec de praf si nisip si alte firisoare usoare,
avind o inaltime de treizeci de centimetri sau mai mult, exact si numai
dedesubtul obiectului. Orice
a reprezentat, este vorba de un efect care de multe ori mai inainte a fost
semnalat in legatura cu OZN-urile, in timp ce acestea treceau in special pe
deasupra zapezii, cind martorii oculari au relatat ca zapada s-a inaltat in
virtejuri inspre OZN-uri. Si
un alt pasaj din aceeasi lucrare: …ei
au vazut un obiect stralucitor in forma de disc. Acesta se balansa incet si cei
doi oameni au remarcat ca exact in dreptul lui apa facea mii de valuri mici,
foarte ascutite. Putem
pune pe seama unor anomalii gravitationale locale generate de prezenta OZN,
aceste manifestari. Incercind
o prima concluzie, dupa aflarea
acestor relatari, putem spune ca artefactele tip OZN sint inconjurate de un fond
puternic radiativ de natura electromagnetica. Acesta este datorat modului de
propulsie si nu altor factori cum uneori s-a lasat sa se inteleaga. De exemplu
in cazul UMMO apare precizarea ca fondul radiativ are rolul de a incinera
eventuale microorganisme ce pot fi transportate din greseala impreuna cu
nava…E o minciuna! Prezenta
radiatiei din domeniul microundelor da un indiciu ca procese de tip RMN insotesc
evolutia navelor. De asemenea, intensele efecte magnetice resimtite la trecerea
OZN conduc in aceeasi directie. Rotatia unor dispozitive constituente la turatii
foarte mari, pot fi puse si ele pe seama unor polarizari magnetice, care par sa
fie indispensabile propulsiei OZN. Un
alt fenomen ce pare sa insoteasca fenomenele OZN este distorsiunea cimpului
gravitational terestru. Dialoguri despre propulsie In
incercarea noastra de a intelege modul de propulsie al farfuriilor zburatoare sa
mai facem un pas. Sa vedem daca informatiile primite de martori din partea
entitatilor nonumane la intilnirile de gradul IV ne pot ajuta in demersul
nostru. Am pus intrebari despre mecanismul vehicolului
si-a amintit comandantul mai tirziu. Mi s-a spus ca se bazeaza pe cimpuri
magnetice. Aceasta
marturie o gasim in cartea lui C. Nagaitis si Ph. Mantle ‘Rapiri in spatiu’ Jacque
Vallee in ‘Dimensiuni’, tradusa si in romaneste, aminteste experienta unui
politist: Herb Schirmer a fost luat la bordul navei. Cei din nava i-au dat citeva
informatii interesante…vin dintr-o galaxie apropiata…nava se deplasa prin
electromagnetism invers… Calin
Turcu in lucrarea Raportul UMMO are o remarca deosebita a unui martor OZN: Nava strainilor era actionata de o turbina electromagnetica si nu
necesita nici un fel de combustibil, energia fiindu-i asigurata printr-un soi de
captari din mediul cosmic. In
aceeasi carte Calin Turcu ne semnaleaza urmatorul dialog: I-am
intrebat pe prietenii mei cum de este posibil sa calatoreasca la asemenea viteze
enorme si ce fel de motoare foloseau. Zimbind, mi-au replicat ca ei nu folosesc
motoare in sensul pe care il intelegem noi. ”N-ai observat-au spus ei-cum o
nava aluneca pe curentul unui riu? Noi facem mai mult sau mai putin acelasi
lucru. Intre o planeta si alta exista atit curenti electromagnetici, cit si
sonici. Navele noastre aluneca pe acesti curenti cu viteze care cu greu se pot
imagina”. Descrieri
ale martorilor O
alta modalitate de a obtine informatii relativ la artefactele OZN este
analizarea descrierilor facute de martori: S-a
apropiat din ce in ce mai mult si puteam pentru prima oara sa disting ca era un
aparat ciudat, mai degraba de forma rotunjita si incununat cu mici lumini
purpurii, cu un far enorm de culoare rosie in fata, de unde izvora aceasta
lumina pe care o vazusem raspindita pretutindeni cind fusese in inaltului
cerului, ceea ce m-a impiedicat a-i distinge mai bine detaliile… “Puteam
sa vad forma aparatului cu claritate; se asemana cu un ou mai alungit, cu trei
pinteni din metal in fata. Erau trei tije metalice groase la baza si ascutite la
capat. Nu puteam distinge
culoarea lor, deoarece erau inundate de o puternica fosforescenta rosie de
aceeasi culoare S-a apropiat din ce in ce mai mult si puteam pentru prima oara
sa disting ca era un aparat ciudat, mai degraba de forma rotunjita si incununat
cu mici lumini purpurii, cu un far enorm de culoare rosie in fata, de unde
izvora aceasta lumina pe care o vazusem raspindita pretutindeni cind fusese in
inaltului cerului, ceea ce m-a impiedicat a-i distinge mai bine detaliile… “Puteam
sa vad forma aparatului cu claritate; se asemana cu un ou mai alungit, cu trei
pinteni din metal in fata. Erau trei tije metalice groase la baza si ascutite la
capat. Nu puteam ca a farului central, frontal. Pe partea superioara a masinii
era ceva ce se rotea cu viteza mare proiectind de asemenea o puternica lumina
rosie fosforescenta. In momentul cind aparatul isi reducea viteza pentru a
ateriza, aceasta lumina devenise verzuie, ceea ce corespundea-asta a fost
impresia mea-unei reduceri a vitezei de rotatie a acestei parti rotitoare. care
in acest moment parea ca ia forma unei farfurii rotunde cu o cupola turtita
(forma lui nu fusese distinctibila anterior). Nu pot spune ca era forma reala a
acestei portiuni rotitoare a partii superioare a aparatului, sau ca fusese pur
si simplu impresia data de miscarea lui, pentru ca nu incetase niciodata sa se
miste, decit mai tirziu cind aparatul fusese pe sol… Inaintind mereu, barbatul imi arata cei trei
pinteni metalici pe care i-am mentionat deja…Nu stiu daca erau din acelasi
metal ca si aparatul, deoarece emiteau o usoara fosforescenta rosiatica, ca si
cum erau incinse la rosu. Totusi, nu simteam nici o caldura…De jur imprejurul
invelisului aparatului si putintel deasupra platformei pe care ea proiecta o
lumina rosiatica, se gaseau foarte numeroase mici lampi patrate, asemanatoare in
aparenta cu cele folosite pentru a lumina interiorul masinii... Cred
ca acesti pinteni eliberau energie, care facea ca masina sa avanseze insa, cind
ea isi luase zborul, luminozitatea ei se marea in mod extraordinar,
contopindu-se cu totul in luminile farurilor…. Mai
tirziu, cind aparatul incepuse sa se inalte de pe sol, farfuria
(discul)pivotanta isi marise viteza pina la un punct cind ea devenise
invizibila, si atunci doar lumina se mai vedea, iar luminozitatea ei crescuse
deasemenea mult, schimbindu-si culoarea, trecind in rosu intens. Acesta
este raportul lui Antonio Vilas Boas prezentat de Calin Turcu in ‘Raportul
UMMO’. Dan
Farcas in lucrarea ‘Intilniri de gradul IV’ ne prezinta urmatoarea relatare: I se arata nava care, dinauntru, parea mult mai
mare decit din afara. Intre altele, isi amintea de o coloana care trecea prin
tavan si parea sa fie axa navei discoidale. Coloana era inconjurata de trei vase
de sticla, in care se aflau niste cristale uriase si alte dispozitive ciudate.
Vizitatorii ii spun ca acestea sint sursele de energie pentru propulsia
vehicolului… Radarele
pamintene interfereaza cu sistemele lor de ghidare, dereglindu-le, ceea ce a
provocat in trecut si accidente. Chiar
daca este sub hipnoza, marturia facuta de Betty Andreasson si prezentata de
Raimond Fowler in cartea sa ‘Cazul Andreasson’, este demna de toata atentia: Betty
a incremenit speriata de prezenta tacuta a ciudatei nave in gradina…. Quazgaa
a spus:”Poti sa ai incredere in mine. Priveste la nava”, si a facut ca
fundul navei sa devina transparent ca sticla. Puteam sa vad prin el!…Am vazut
o parte din lucrurile care erau si in carte. Erau niste vergi de sticla pe fund,
sticla taiata si niste brate care coboara si se string…Apoi, nava a revenit la
culoarea ei, asa ca nu mai era de sticla, ci argintiu-aurie.
In timpul unei sedinte din 1977, am intrebat-o
despre schitele unui desen al unui OZN. ”Cumva, partea de jos se rasucea in
timp ce partea de sus raminea stationara. Uneori si partea superioara se misca
mai ales cind era vreo schimbare de directie. ” Explicatii
posibile ale performantele de zbor caracteristice OZN-urilor
Dupa
aceasta lunga enumerare a informatiilor ce pot fi culese din lucrarile dedicate
fenomenului OZN concluzionam : OZN
-urile ce pot fi incluse in categoria unor nave mai mult sau mai putin
extraterestre, au doua importante stari de evolutie aeriana -zborul
planetar in care ele anuleaza atractia gravitationala cu Pamintul, -zborul
galactic in care se merge mai departe si anume se anuleaza interactia
gravitationala a navei cu restul universului exceptind o directie si un sens. Incercind
sa explicam cele doua moduri de deplasare, trebuie sa ne amintim ce este
gravitatia. Isaac
Newton stabileste ca interactia gravitationala dintre doua corpuri este direct
proportionala cu masa lor si invers proportionala cu patratul distantei dintre
ele. Mai simplu interactia gravitationala creste odata cu masa corpurilor si
scade cu distanta. Conform acestui model, unui corp de o anumita masa i se
atribuie un cimp gravitational ce nu depinde si de alte proprietati ale
acestuia. Cercetarile
moderne au aratat insa ca interactia gravitationala este influentata de
proprietatile magnetice ale corpului studiat. Newton poate fi scuzat pentru
omisiunea sa, caci atunci cind el a stabilit legea cei poarta numele, interactia
electromagnetica era inca departe de a fi studiata si inteleasa in profunzime. Cu
aceste remarci sa vedem ce se poate intimpla la deplasarea de tip OZN… Primul
mod de evolutie al OZN - urilor, zborul planetar, in care ele sint percepute
vizual si deplasarea are loc in preajma Pamintului, consta din punct de vedere
tehnologic in anularea atractiei gravitationale a navei fata de Pamintul. Acest
lucru se realizeaza prin modelarea spatiala a cimpului gravito-inertial al
navei, astfel incit forta de interactie atractiva cu Pamintul sa fie compensata
de o forta egala acesteia, dar cu sens contrar. Aceasta forta se manifesta intre
nava si restul universului, intensificarea ei facindu-se prin crearea unui cimp
magnetic sau prin polarizarea giroscopica pe directia si sensul necesar anularii
acceleratiei gravitationale a navei in preajma Pamintului. Cimpul
magnetic creat ca si miscarea giroscopica are rolul de a realiza o polarizare
spinoriala la nivel microscopic in nava respectiva. Starea
de polarizare este transmisa pe o distanta mica si aerului din jurul navei,
generindu-se astfel un microclimat ionizat ce favorizeaza deplasarea fara
frecari hidrodinamice la suprafata ei. Celalalt
mod de deplasare, zborul galactic, este mult mai spectaculos, dar si mai dificil
de realizat tehnologic. El fiind o extindere a primului la scara universului,
consta in realizarea unei polarizari spinoriale perfecte a electronilor si
nucleelor navei pe directia deplasarii. Acest
proces are ca rezultat crearea unei invizibilitati optice si radar a acesteia pe
alte directii spatiale decit cea a polarizarii. Disparitia
navei din zona in care se afla, este uneori interpretata ca dematerializare,
termen care cel putin din punct de vedere fizic este ambiguu. Urmatoarea
faza a modului de deplasare galactic, consta in polarizarea si ca sens. Miscarea
se face pe directia si sensul dat de polarizare. Viteza deplasarii nu este
limitata de viteza luminii pentru ca nava dispare ca realitate fizica
gravitationala in toate directiile exceptind-o pe cea a polarizarii spinoriale. Deplasarea
se face pina in momentul cind nava este depolarizata ca sens. Urmata si de o
depolarizare ca directie, nava pare ca se materializeaza in zona in care a avut
loc depolarizarea ca sens. Realizarea
practica a acestor procese este dificila, iar pentru organismele biologice
aflate in incinta navei, din cauza intensitatii foarte mari a cimpului magnetic
creat, poate fi deosebit de periculoasa. Vezi Experimentul Philadelphia… Ca
urmare a particularitatilor modului galactic de deplasare, acesta are loc numai
rectiliniu, modificarile de directie facindu-se brusc nu in arc de cerc ca in
cazul vehiculelor clasice.. Traiectoria
unei nave aflate in modul gravitational de transport are alura unei linii frinte
in punctele de modificare a directiei. Pilotarea
ei se face intr-un mod care aduce cu ceea ce este cunoscut in parapsihologie ca
telechinezie. Stadiul
actual al realizarilor umane Cercetari
privind dependenta proprietatilor gravitationale ale corpurilor de
caracteristicile magnetice au fost facute inca din anii ’30 ai acestui secol. In
America, Charles Brush a studiat anomaliile gravitationale prezente la diverse
roci avind planuri de simetrie accentuata. Apar
acum relatari ca si in Germania colective de oameni de stiinta au studiat
posibilitatea realizarii unor nave care sa se deplaseze pe baza unui efect
levitogravitational observat la giroscoape. In
anii ’50, colective de cercetare din Statele Unite si Canada au studiat
interferentele posibile dintre gravitatie si magnetism in legatura cu teoria
cimpului unificat a lui Albert Einstein. Wilbert
Smith care a condus in anii ’60 un program canadian de cercetari numit
“Project Magnet” a declarat in cadrul unei conferinte de presa, tinuta la
Washington, ca el si colegii sai s-au straduit sa construiasca un aparat in
forma de disc, capabil sa transforme cimpul magnetic in energie, cantitativ
suficienta spre a-i permite sa se inalte. Dr.
Hermann Oberth, plecat de pe meleaguri romanesti si ajuns, dupa un periplu
german, in echipa ce a dezvoltat programul american de rachete, a studiat si
problema OZN-urilor. In
legatura cu acestea, dr. Oberth a declarat la o conferinta de presa, ca el si
colegii sai cred ca aceste obiecte se propulseaza prin folosirea fenomenului de
distorsiune a cimpului gravitational. Henri
Coanda, un alt pionier al zborului plecat de pe meleagurile noastre, ajunge la
concluzia ca OZN-urile se deplaseaza holografic. El a remarcat ca in istoria
umanitatii aceasta modalitate de transport a fost revelata vechilor indieni si
se mai afla inca in scrierile sacre ale subcontinentului indian. In
numarul din octombrie 1953 al revistei americane “Electrical Manufacturing”
se poate gasi un articol care incearca sa arate uriasele cheltuieli de bani si
timp facute in acest domeniu. Titlul sub care a aparut acest scurt articol era :
Fortele Aeriene au organizat cercetari
asupra magnetismului. In articol se spunea ca “Indiana Steel Products Company” tocmai acceptase trei contracte
pentru explorarea unor chestiuni in domeniul magnetismului si anume:
posibilitatea unor noi aliaje magnetice, proprietatile magnetismului, teoria
fenomenelor magnetice, precum si cercetarea aplicata, fabricatia si punerea in
practica a rezultatelor. In acelasi articol se spunea ca urma”sa
fie alcatuit un comitet consultativ care sa coordoneze aceste cercetari cu cele
deja existente in acelasi domeniu”. Se confirma astfel ca acest proiect
special in domeniul gravito-electromagnetic era doar o parte a unui program mult
mai vast. In
1955 apare in Franta o lucrare a locotenentului-pilot Jean Plantier
intitulata:”Propulsia Farfuriilor Zburatoare prin actiunea directa asupra
atomului”. Plantier imagineaza un aparat capabil de a se daplasa prin crearea
unui cimp gravitational variabil in intensitate si orientare. In acest caz, el
se va deplasa in directia si cu acceleratia reglate de orientarea si
intensitatea cimpului gravitational produs, scapind astfel efectelor greutatii
si inertiei…. Intre altele, ocupantii fiind supusi aceluiasi cimp nu vor simti
in consecinta nici un efect al acceleratiei. In
aprilie 1957, J. E. Surrat Jr., vicepresedinte al Societatii inginerilor de
seama in domeniul aeronauticii din Statele Unite a facut cunoscut ca cinci mari
intreprinderi americane erau axate pe linia unor cercetari antigravitationale
finantate de guvern. La acea vreme exista deja la Wright Field, Dayton, statul
Ohio, o instalatie care costase multe milioane de dolari, construita si
inzestrata pentru cercetarea si studierea fortelor antigravitationale si
contragravitationale. In
1958 un fizician american, pe nume Hooper, rotind cu 15. 000 rot/min un disc de
ferita plasat intr-un cimp magnetic a constatat o reducere a greutatii placii
respective cu aproximativ 1%. La
inceputul anului 1958, firmele americane Inland Steel, Sperry Rand,
General Electric, Lear
Instruments, Hughes Aircraft si
United States Steel participau si ele la acest efort general de explorare a
secretelor gravitatiei. In numarul din ianuarie 1966 al revistei “True” se
afirma ca existau, pe atunci, patruzeci si sase proiecte de cercetari asupra
gravitatiei, subventionate de armata americana. Prin
1960, vinarea de OZN-uri a fost eclipsata in mass media de progresele
Programului denumit G. Unii
cercetatori au crezut ca in curind vor fi in stare sa reproduca OZN-uri. Walter
Dornberger, presedintele “Bell
Aerospace” prevedea viteze de cel putin 15. 000km/h. G.
S. Trimble, seful programului G de la
puternica companie “Martin Aircraft”
vorbea de 22. 000 km/h…. In 1964, sapte companii aeriene aveau propriul
Program G FOARTE SECRET. La
jumatatea anilor ’70 Eric Laithwhite, un inginer englez, face publice unele
rezultate legate de degravifierea partiala a unui giroscop aflat in rotatie cu o
viteza foarte mare. Peste ani, japonezii au preluat ideea si confirma realitatea
fenomenului. Americanul
Henry Wallace a observat ca, daca sint rotite cu viteza mare, anumite obiecte
confectionate din diferite combinatii de materiale, creaza mereu in jurul lor
”un cimp nou, straniu”. Anumite structuri, afirma el, se comporta
antigravitational atunci cind se rotesc cu viteza mare. Wallace si-a brevetat
descoperirea in 1970. In
Franta, in anii’70 au inceput cercetari cu privire la posibilitatea modelarii
interactiei gravitationale a unui corp cu ajutorul polarizarii magnetice. De
asemenea in Anglia au fost demarate studii privind levitatia gravitationala ce
apare prin rotatia unui corp incarcat electric. Si
in Rusia existau preocupari care apar acum la iveala, datorita marelui potential
de aplicabilitate a posibilitatii asimetrizarii interactiei gravitationale. Un
alt efect foarte interesant a fost pus in evidenta cu citva timp in urma de
fizicianul rus Evghenii Podkletnov. Efectuind in cadrul Universitatii din
Tampere, Finlanda, unele cercetari privitoare la materialele supraconductoare,
el a remarcat un efect secundar neasteptat produs de unul dintre aparatele pe
care le pusese la punct si anume “ecranarea partiala a cimpului
gravitational”. Testele au demonstrat o scadere a greutatii obiectelor plasate
deasupra aparatului, ca si cum s-ar fi produs o ecranare a cimpului
gravitational. In
noiembrie 1988, dr. Michael Morris, impreuna cu profesorii Kip Thorne si Ulvi
Yurtsever, au lansat teoria conform careia “gaurile de vierme” -cum sint
denumite golurile din structura spatiu-timp - care fac posibila translocatia
aproape instantanee a unui corp dintr-un punct din spatiu intr-altul, exista la
un nivel submicroscopic si ele pot fi “largite” cu ajutorul unei tehnologii
avansate, devenind un mijloc de deplasare instantanee si de depasire a limitei
impuse de viteza luminii. In
1997, sub patronajul Federatiei Mondiale a Oamenilor de Stiinta este organizata
in Italia la Erice o Scoala internationala de cosmologie si gravitatie in care
fizicieni din Germania, India, Italia, Statele Unite, Rusia, Israel si China
prezinta ultimile dezvoltari ale teoriilor ce incearca sa includa gravitatia
intr-un model cuantic, spinul si miscarea de torsiune fiind actorii principali
ai acestora.. Citez
: Acest anunt epocal, plin de promisiuni arunca o noua perspectiva asupra
viitorului pe care ni-l rezerva noile tehnologii. Dar, indirect, cercetarile
acestea pun intr-o alta lumina multe dintre cazurile OZN. Nu
este deloc lipsit de importanta faptul ca unul dintre cei mai seriosi
constructori de avioane, atat civile cat si militare, admite ca incearca sa
dezvolte tehnologii ce tin mai mult de domeniul SF. Dar, daca Boeing a facut
public acest lucru, atunci inseamna ca este ceva serios. Iar daca stirea oferita
de BBC este confirmata de o publicatie de talia Jane’s Defance Weekly, atunci
este ceva foarte serios. Exista
si cateva detalii legate de proiectele Boeing de a sfida gravitatia prin
mijloace neconvetionale. Conform unui purtator de cuvant al companiei, la ora
actuala este examinat un experiment pus la punct de omul de stiinta rus Yevgeny
Podkletnov. Acesta pretinde ca a realizat un dispozitiv capabil sa creeze in
jurul unui obiect un scut antigravitational. Yevgeny
Podkletnov a fost privit cu multa suspiciune de multi oameni de stiinta, care nu
au reusit sa reproduca experimentele sale. El sustine ca, in 1992, a anulat o
parte din efectele gravitatiei in cadrul unui experiment desfasurat la Tampere
University of Technology din Finlanda. Podkletnov a constatat ca greutatea unui
obiect poate fi redusa, daca este plasat deasupra unui disc supraconductor din
material ceramic, care se roteste in preajma unor electromagneti puternici. Diminuarea
atractiei gravitationale prin aceasta metoda a fost de numai 2%, dar
implicatiile sunt imense. Sa ne amintim ca primele zboruri cu avionul durau
citeva zeci de secunde. Chiar si la o asemenea reducere infima a greutatii, s-ar
economisi o cantitate importanta din combustibilul necesar pentru zborul
avioanelor. Dar, desigur, cercetarile tintesc spre o reducere mai importanta a
greutatii. Asa
cum era si de asteptat, armata SUA nu este straina de acest proiect, dupa cum
reiese din prestigioasa revista de informatii militare Jane’s Defence Weekly.
O confirmare o avem si de la Boeing, care a precizat ca programul cu numele de
cod ‘Project GRASP’ se desfasoara la Phantom Works, o divizie a Boeing
localizata in Seattle, despre care se stie ca este profound implicata in
inarmarea Statelor Unite, prin numeroasele contracte pe care le are cu
Pentagonul. Dar,
nu numai armata SUA este interesata de tehnologiile antigravitationale. In
martie 2000, britanicii au recunoscut si ei ca intentioneaza sa demareze o serie
de cercetari in vederea reducerii efectelor gravitatiei, proiectul fiind
incredintat grupului Bae Systems, specializat in tehnologii militare de virf. Astfel
de dispozitive au intrat si in sfera de interes a NASA, care se lupta din greu
cu gravitatia, pentru a-si lansa navetele pe orbita. In cadrul Programului
Breakthrough Propulsion Physics se desfasoara cercetari in acest sens inca din
1996. Nu
este limpede cind vor fi testate aparatele de zbor dotate cu dispozitive
antigravitationale. Unii cercetatori sunt foarte rezervati, in vreme ce altii
sustin ca experimentul lui Podkletnov nu contrazice cu nimic legile fundamentale
ale fizicii. Dar
ceea ce fascineaza poate si mai mult decit noul prag tehnologic pe care suntem
pe punctual de a-l depasii este cu totul altceva. O minte flexibila nu poate
rata constatarea ca increderea declarata in antigravitatie pune fenomenul OZN
intr-o noua lumina. Mai exact ii confera un plus de credibilitate. Multe
dintre observatiile OZN au fost considerate ridicole din cauza descrierii unor
viraje imposibile. Este vorba despre celebrele viraje la 90 de grade, effectuate
la viteze incredibile de unele OZN-uri. Ele nu pot fi explicate decit prin
reducerea sau chiar anularea atractiei gravitationale implicit a inertiei. Asa
ceva nu ar fi posibil decit cu ajutorul unor dispozitive antigravitationale,
adica exact dispozitivele la care lucreaza acum Boeing, BAe Systems si NASA. De
asemenea, povestile relatate de cei care pretind ca au studiat epavele
extraterestre detinute de SUA sau fosta URSS capata o alta consistenta. Un
foarte bun exemplu este Bob Lazar. Considerat de multi mincinos, desi a trecut
cu success de detectorul de minciuni, el nu a incetat sa sustina ca a facut
parte dintr-o echipa din cadrul Zonei 51, de fapt S-4, care se ocupa cu
recuperarea tehnologiilor de la bordul OZN-urilor capturate. Sa
urmarim acum citeva date ale cazului care a pus pe jar serviciile secrete la
sfirsitul anului 1989 selectate dintr-un interviu dat de Bob Lazar la vremea
aceea. El
povesteste ca atunci cind a fost invitat la interviul pentru angajare, cei care
il chestionau i-au spus ca specializarea sa depasea nivelul postului pe care il
aveau ei in vedere si ca s-ar plictisi repede acolo, dar ca s-ar putea sa apara
ceva ce l-ar putea interesa. “N-au
pomenit nimic despre farfurii zburatoare; n-au mentionat nimic special despre ce
se facea acolo, povesteste el. Am ajuns sa discutam despre gravitatie si lucruri
de acest gen si atunci s-au uitat cu inteles unul catre celalalt si au spus
”Ati fi interesat de asa ceva”. Am avut sentimentul ca se refereau la vreun
gen de sistem de propulsie gravitationala sau la un proiect foarte secret care
se va desfasura in mijlocul desertului….. A
fost angajat si atunci cind a ajuns la noul loc de munca a fost socat sa
constate ca avea de descifrat modul de functionare al unor Farfurii zburatoare. Forma
era asemanatoare uneia dintre navele infatisate in dubioasele fotografii facute
de una din persoanele contactate, Eduard (Billy) Meier, in Elvetia…Este un
disc suplu, cu mici incretituri pe suprafata sa si se poate spune ca asemanarea
este incredibila. Este realizat parca prin presarea unei bucati de tabla. In
virf se afla ceva ce seamana cu niste mici hublouri patrate”…”Cel putin
asa aratau, dar erau negre …N-am putut privi prin ele asa ca nu stiu sa spun
exact ce erau. Sigur mai exista un nivel acolo, sus, dar nu stiu daca era o
camera de observatie sau altceva. ”…Cu alta ocazie, Lazar a primit
permisiunea sa patrunda in interiorul partii inferioare a navei. ”Avea aceeasi
culoare ca si exteriorul-cred ca cel mai bine semana cu aluminiul lustruit, o
culoare terna. O coloana centrala urca din centrul discului…Mai erau citeva
scaune, o alta consola care fusese pastrata si reactorul. ”…Cind paseai in
interiorul navei, spatiul dinaintea ta se deschidea dincolo de nivelul primului
etaj. Cu alte cuvinte, puteai vedea nivelul de dedesubt, avind aspectul unui
fagure, pe care il si puteai atinge cu mina si de aici se facea accesul catre
fundul navei. ”…Lazar a fost socat de structura interna a navei, mai ales de
lipsa oricaror muchii ascutite. ”Acestea erau rotunjite, sau mai curind
tocite…Arata de parca ar fi fost facute din ceara, incalzita o vreme si apoi
racita. Toate aveau muchii line, rotunde, in interiorul acestei nave, nu existau
modificari abrupte de contur… Arata de parca totul fusese facut dintr-o
singura bucata” … Lui
Lazar i s-a spus ca sursa de energie a navei la care lucra era un “reactor cu
antimaterie. ”Exista o coloana centrala (goala in interior) care se inalta
chiar din mijlocul navei, aceasta este ghidul de unda - undele gravitationale
sint canalizate prin el. Baza coloanei se conecteaza la reactorul cu
antimaterie, care este o jumatate de sfera pe podeaua navei. Reactorul
in sine are dimensiunea unei mingi de baschet…Este o semisfera pe o mica tava.
Nu se incalzeste. Produce un cimp ciudat in jur cind l-am vazut functionind.
Poate fi facut sa mearga mai in forta; se comporta aproximativ ca doi magneti cu
aceeasi polaritate pusi alaturi. Printr-un anumit tip de reactie produce un cimp
gravitational, neinteles deocamdata in intregime…. Se pare ca poseda un fel de
termocuplu, sa-l numim, cu randament 100%, care produce energie si un gen de
unde gravitationale stationare care se propaga prin ghidul de unda, iar ei
folosesc aceasta energie suplimentara pentru a face tot ce au nevoie. Nava nu
creaza un cimp”antigravitational”, cum au presupus unii. ” Este
un cimp gravitational defazat fata de cel curent”…Este aceeasi unda
gravitationala. Faza poate varia de la 180 la 0 grade…intr-o propagare
longitudinala …Navele au trei amplificatoare de gravitatie pe fundul lor. Ce
fac extraterestrii-presupunind ca nava se afla in spatiu?-vor focaliza cele trei
generatoare gravitationale in punctul unde vor sa ajunga… “Adevarul
este ca gravitatia distorsioneaza spatiul si timpul. Inchipuiti-va ca sinteti
intr-o nava spatiala care poate dezvolta un cimp gravitational formidabil ea
insasi, va puteti aseza oriunde doriti si porniti generatoarele gravitationale.
Veti curba de fapt sistemul spatiu-timp, il veti “plia”. Apasind din nou pe
buton, generatorul se va opri si va veti afla la o distanta extraordinara de
pozitia initiala. Timpul insa nici nu s-a clintit, pentru ca in esenta a fost
intrerupt. ”… Sistemul
de propulsie instalat pe nava de la S-4 da nastere unor anumite efecte ciudate,
afirma Bob Lazar, intre care si invizibilitatea navei. ” Poti sa te uiti
direct la ea, iar daca generatoarele gravitationale sint intr-o configuratie
adecvata vei vedea numai cerul…, nu mai poti vedea nava care este acolo. Asa
se face ca dintr-un grup de oameni numai anumite persoane aflate chiar sub
obiect il vad, in timp ce ceilalti, aflati la numai 100 ft distanta de el nu-l
zaresc. Depinde doar de modul cum este curbat cimpul. ” Care
ar fi rolul ASFAN in cercetarile OZN? Fiind
o asociatie care aduna in rindurile ei oameni cu pregatiri profesionale diverse,
ASFAN isi propune sa realizeze un studiu interdisciplinar al fenomenului OZN. De
ce este necesar un astfel de studiu?Raspunsul l-am dat mai inainte atunci cind
am remarcat ca navele ce folosesc transportul gravitational ca modalitate de
deplasare pot fi pilotate numai prin telechinezie. Aspectele spirituale ale
capacitatilor umane vor trebui exersate si exploatate in cazul calatoriilor in
astfel de vehicule. |
|